מוצרי בריאות ותזונה טבעית

מה הם יתרונותיהם של פירות קפואים? ‏

תהליך הקפאת הפירות הוא פשוט יחסית, שכן רוב המפיצים והחוות מכינים אותו לפני הקפאתו. פירות קפואים אינם דורשים הכנה רבה, אך יש להם טעם קצת מטושטש מאשר פירות טריים. לעתים קרובות, פירות קפואים יכולים להתווסף לשייקים או טוגנים. בעוד בני האדם עוברים במהירות את המקצבים הטבעיים של כדור הארץ, הם יותר ויותר מחפשים מזון זמין כל השנה, אבל הוא לא בעונה.

פירות קפואים עדיפים על פירות טריים, משום שהם שומרים על חלק ניכר מערכם התזונתי. זה לעתים קרובות טוב יותר בשבילך, כפי שהוא הרים בשיאו וקפא באופן מיידי. הוא גם שומר על רעננותו וערכו התזונתי ארוך יותר מפירות טריים. עם זאת, תכולתם התזונתית של הפירות הטריים נמוכה יותר מאשר בפירות קפואים. למרות ההבדלים, התועלת הבריאותית הכללית זהה. פירות קפואים יכולים להימשך עד 18 חודשים, מה שהופך את זה לאפשרות מצוינת למי שאין זמן לקנות פירות טריים.

ההבדל העיקרי בין פירות טריים וקפואים הוא המרקם. כאשר פירות קפואים, המים שבתוך התאים מתרחבים. זה גורם לממברנות התא להתנפח, מה שגורם למרקם רך יותר. למרות שזה יכול להיות מרענן לאכול פירות קפואים היישר מהמקפיא, המרקם יכול להיות רעול פנים על ידי שוקולד או מיזוג. הדרך הטובה ביותר להימנע מהמרקם הלא נעים היא לאכול פירות קפואים כשהוא עדיין קר.

למרות ההבדל במרקם בין פירות טריים וקפואים, זנים קפואים רבים שומרים על כמות רבה של טעמם. עם זאת, חלק מהפירות והירקות מאבדים את המרקם שלהם כשהם מופשרים, במיוחד אלה עם תכולת מים גבוהה. פירות שיש להם תכולת מים גבוהה נוטים להפשיר כדי להיות קציצות או עיסה, ומתכונים שקוראים לפירות מוצקים וטריים לא יעבדו גם כן. יתרה מזו, חלק מהפירות משתנים כאשר הם קפואים. למרות זאת, פירות אלה עדיין בטוחים לחלוטין לאכילה.

הדרך הטובה ביותר לאכול פירות קפואים היא לבחור את אלה שאינם מכילים תוספת סוכר או מלח. אם אינכם בטוחים לגבי כמות הסוכר או המלח בפירות הקפואים המועדפים עליכם, תמיד תוכלו לקנות את הזנים המנוקזים ולנקז אותם לפני האכילה. יתר על כן, חשוב לבחור פירות משומרים שאינם מכילים סוכר נוסף. הימנע מפירות משומרים או קפואים המכילים תוספת סוכר או סירופ, משום שהם מכילים נתרן גבוה. בכל מקרה, תוספת סוכר ומלח עשויה להגדיל את צריכת הקלוריות שלך.

בהשוואה לתוצרת טרייה, פירות וירקות קפואים הם לרוב זולים יותר ממקביליהם הטריים. זה נכון במיוחד מחוץ לעונה וכשהשוק לא בשיאו. תהליך ההקפאה משמר את החומרים המזינים בפירות ובירקות, ללא שימוש בחומרים משמרים ותוספים. עם זאת, זה עדיין חשוב לבדוק את המרכיבים במעבר המזון הקפוא לפני שקונים אותם. עם זאת, פירות וירקות קפואים עדיין יספקו למשפחתך את החומרים המזינים הדרושים, ויהפכו אותה לחלופה כדאית לפירות וירקות טריים. ‏

דרך נהדרת נוספת לאכול פירות יער קפואים היא להוסיף אותם לשייקים. הם ארוזים עם נוגדי חמצון וסיבים, והם אחד מפירות הסיבים הגבוהים ביותר. כבונוס, פירות יער קפואים הם גם זולים יותר מאשר פירות יער טריים. אפשר אפילו להשתמש בגרגרים קפואים כמרכיב במתכונים שלא דורשים מרקם מוצק. זו הסיבה שגרגרים קפואים הם אפשרות מצוינת עבור שייקים, פרפיטים, יוגורט, וקערות ארוחת בוקר. שימוש גדול נוסף לגרגרים קפואים הוא ביצירת קומפוט.

שימוש נהדר נוסף לפירות קפואים הוא באפייה. ניתן להוסיף אותו כמעט לכל דבר, כולל כרוב, אבקת מאצ 'ה או יוגורט רגיל. לדוגמה, נתחי מנגו קפואים יעלו יפה עם מיץ מנגו תפוזים, יוגורט יווני רגיל, כפית 1/2 של תמצית קוקוס וקמצוץ של ג 'ינג' ר טרי. אז הוספת טעם טרופי להפסקת הבוקר שלך! ובגלל שזה כל כך נוח להוסיף פירות קפואים למקבלים, אתה בטוח נהנה לאכול את זה.

היתרונות של תוצרת קפואה ידועים היטב. בהשוואה לפירות וירקות טריים, מזונות קפואים נוטים להיות בריאים יותר. הקפאה משמרת תרכובות צמחים מועילות וויטמינים שעוזרים לגוף להילחם במחלות. ובנוסף, תוצרת קפואה היא יותר זולה מפירות וירקות טריים, שהם חדשות נהדרות עבור אלה שבתקציב. אבל היזהרו, לא כל המוצרים הקפואים נוצרו שווים. תסתכל על המרכיבים ובחר אותם עם מרכיבים מינימליים.

יתרון נוסף של פירות קפואים הוא שחומרי ההזנה שלו גבוהים יותר. פירות וירקות טריים אומנם טעימים יותר, אך התוצרת הקפואה מזינה יותר. במהלך תהליך המשלוח, תוצרת המצרכים נקטפת לעתים קרובות לפני שהיא בשלה. כתוצאה מכך, הפירות או הירק עדיין טריים וטעימים, אך החומרים המזינים התרוקנו. כתוצאה מכך, ערך התזונה עשוי להיות נמוך מזה של הפרי או הירק שנקטפו מאוחר יותר.

סגור לתגובות על מה הם יתרונותיהם של פירות קפואים? ‏