תחליפי גבינה
תחליפי אוכל

תחליפי גבינה – הכי טובים שאפשר למצוא

כששמעתי לראשונה על תחליפי גבינה, זה היה הסוף. למה שמישהו יטרח לעשות החלפה פשוטה? עכשיו אפשר למצוא הכל מגבינת צ 'דר וגבינת עזים על מדפי הסופרמרקט. זה הפך את זה לפינוק פופולרי במטבח.

אך כדי לקבל את אותו הטעם כמו גבינה רגילה, רבים ממחלפי הגבינה משתמשים בלקטוז במקום בסוכר. אתה יכול לקנות מוצרים נטולי לקטוז או לנסות לייצר מוצרים משלך. אפשר להשתמש ביוגורט או ביוגורט אחר כדי להחליף את החלב. עדיף לאכול תחליפי גבינה טבעיים כמו אלה מעובדים יכול לעתים קרובות להכיל טעמים מלאכותיים וצבעים שיגרום לו טעם כמו גבינה רגילה אבל בלי קלוריות נוספות.

תחליף גבינה נפוץ נוסף הוא מוצרי גבינת סויה. ישנם סוגים רבים של סידן פחמתי: תרבותי, לא מפוסטר, מתורבת. הם יכולים להיות עשויים מחלב סויה ולבוא במגוון אפשרויות עקביות, כולל קרם, רך, מתפשט, או גרוס. יתרון נוסף של תחליפי גבינת סויה הוא היכולת להתאים כל סוג של ארוחה מדגני בוקר לפיצה.

חלב קוקוס הוא תחליף נהדר אם אתה מחפש משהו עדין ובריא יותר. חלב קוקוס טעם בדיוק כמו תחליפי גבינה, מה שהופך אותו אלטרנטיבה נהדרת אם אתה צופה התזונה שלך או מנסה להישאר בריא. עם זאת, חלב קוקוס יכול לשמש גם לבישול עם גרגרים ואגוזים ללא גלוטן מאחר שיש לו עקביות דומה לזו של חמאה. לדוגמא, אפשר להמיס חלב קוקוס ואז לערבב אותו עם רסק תפוחים כדי להכין רוטב רסק תפוחים ללא טעם. או שאתה יכול להקיא קצת חלב קוקוס לתוך שייק ולשתות אותו כמשקה במקום להשתמש בו כדי לבשל איתו.

גבינות חלופיות הן לא רק טעימות, אלא גם מזינות. למשל, אם אתה לא אוהב את המרקם של גבינה רכה, אבל אתה אוהב את הטעם, אתה יכול לנסות להשתמש בחלב שקדים. יש לו את אותו המרקם כמו חלב רגיל, אבל יש לו טעם קל, מטורף. זה גם מקור טוב מאוד של חלבון שקל לעכל על ידי הגוף שלך. חלב שקדים הוא אפשרות בריאה יותר מגבינות רכות. יש לה גם תכולת שומן נמוכה יותר ממוצרי חלב אחרים, מה שהופך אותה לבחירה טובה עבור אנשים שמנסים לרדת במשקל.

גם תחליפי גבינה הם לא רק בשביל לאכול בעצמם. אתה יכול להשתמש בביצה לבנה בשביל מאפינס, עוגות או ארוחת בוקר אחרת ומתכונים לארוחת בוקר מאוחרת. למרות שלביצה לבנה אין את אותו המרקם והטעם כמו גבינה אמיתית, היא עדיין תספק מרכיבים תזונתיים שלא תמצאו בגבינה אמיתית. ביצה לבנה עשירה בחלבון ומכילה ויטמינים A, B ו-C, החיוניים לבריאותך.

עוד חלופת גבינה פופולרית שאפשר להשתמש בה היא קשיו לא ממולח. הטעם המטורף, מעט מר של קשיו מגיע מזרעי ייצור החלבונים של הקשיו. להכין רוטב פשוט אך טעים, לטחון את האגוזים ולשלב אותם עם מעט שמן וחומץ. אם אתם רוצים רוטב קשיו קצת יותר משמעותי, טוחנים זרעים נוספים ואז מרתיחים את הרוטב בחום בינוני עד שהוא מתחיל לאדות. קשיו לא מלוחים הם גבוהים במגנזיום, נחושת, אבץ ומנגן, אשר כולם חומרים מזינים חשובים שעוזרים לגוף שלך לשמור על איזון בריא.

גבינת שמנת היא עוד תחליף גבינה פופולרי. בתור אחד משלושת חלבוני החלב הטבעיים, לגבינת השמנת מרקם חלק שהופך אותה לגדולה כטבילה או כתוספת למרקים ותבשילים. כדי להוסיף טעם ומרקם, נסה לשלב פטריות מיובשות קצוצות יחד עם גבינת שמנת מרוככת. הוסף לקערה חמה ואפשר לתערובת להתקרר, ואז ניתן לשלב אותה למשחה חלקה. חלק מהטבחים מוסיפים גבינה לבנה לגבינת שמנת כדי לשחזר את הלחות שהוסרה במהלך עיבוד גבינת השמנת.

סגור לתגובות על תחליפי גבינה – הכי טובים שאפשר למצוא